Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Katalog

Kontakt

  • SerwiTECH
    Biuro: Wyganowska 14
    03-085 Warszawa
    NIP: PL5361016746
  • E-mail:prosimy o korzystanie z formularza kontaktowego
  • Telefon603 072 918
    (UWAGA: tylko kwestie związane z zakupami w sklepie internetowym)
  • Godziny działania sklepupn-pt 9.00 - 16.00 (obsługa biura)

Waluta

Kurs walut NBP

Ceny w sklepie zostały przeliczone według średniego kursu walut NBP z dnia: 17.10.2017 12:50
1 USD = 3,5964 PLN
1 EUR = 4,2313 PLN
1 GBP = 4,7709 PLN
Podane wartości są podane jedynie w celach informacyjnych, brak zgodności tych danych z cenami wyświetlonymi w sklepie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek reklamacji.
» Partner Handlowy

Partner Handlowy

Firma SerwiTECH nie prowadzi programu partnerskiego "sensu stricto" nie mniej jednak firmy handlowe mogą uzyskać status Partera Handlowego SerwiTECH co upoważnia do zakupu, części produktów oferowanych poprzez sklep OMNIKEY, po cenach specjalnych (ceny specjalne są widoczne po zalogowaniu na konto o statusie Partner Handlowy).
 
Partnerem Handlowym może zostać podmiot prowadzący hurtową lub detaliczną sprzedaż sprzętu informatycznego. Zakupy dokonywane w ramach konta Partner Handlowy nie mogą być przeznaczone na potrzeby własne firmy. Rejestracja Partnera Handlowego polega:
  1. na rejestracji firmy Partnera poprzez założenie konta w sklepie internetowym OMNIKEY z zaznaczeniem opcji Partner Handlowy,
  2. oraz przekazaniu kopii dokumentu REGON firmy. Kopię REGON-u należy przesłać poprzez formularz - Wyślij REGON.
Po weryfikacji danych klient zostanie powiadomiony o zmianie statusu konta. SerwiTECH zastrzega sobie prawo odmówienia nadania statusu Partnera Handlowego wnioskodawcy, poproszenia o dodatkowe informacje jak również cofnięcia klientowi przyznanego wcześniej statusu. Czas rozpatrzenia wniosku o przyznanie statusu Partner Handlowy wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Aktualny status klienta można sprawdzić w Panelu klienta. Status Partner Handlowy nie zmienia sposobu rozliczeń finansowych w relacji Klient-SerwiTECH.
W przypadku zakupów ze statusem Partner Handlowy klient musi liczyć się z faktem, że niektóre produkty są dostępne z opcją zakupu minimalnego (tzn. nie można dokonać zamówienia towaru poniżej określonej liczby sztuk).
 
OGRANICZENIA

Parnerzy Handlowi podlegają tym samym warunkom określonym w Regulaminie co pozostali klienci sklepu z pewnymi wyłączeniami:
  1. koszty przesyłek realizowanych w ramach zamówień składanych przez Partnera Handlowego, niezależnie od wartości zamówienia, nie podlegają obniżeniu,
  2. zwroty towarów zakupionych w ramach zamówień składanych przez Partnera Handlowego są dopuszczalne w przeciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia. Zwrot towaru może nastąpić tylko i wyłącznie po uzgodnieniu i potwierdzeniu przez SERWITECH możliwości zwrotu, zaś SERWITECH obciąży w takim przypadku Partnera Handlowego kosztami związanymi z obsługą zwrotu, w wysokości od 50,- PLN netto. Zwroty bez uzgodnienia i potwierdzenia przez SERWITECH nie będą przyjmowane. 

 
alt- sposób oznaczenia towarów które Partnerzy Handlowi mogą zamawiać w cenach specjalnych. Ceny specjalne są widoczne po zalogowaniu się na konto o statusie Partner Handlowy
alt- sposób oznaczenia towarów który oferowany jest w cenie specjalnej.

Przejdź do strony głównej
1. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i zostały użyte na tej stronie internetowej wyłącznie w celach informacyjnych.
2. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
3. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
© SerwiTECH 2007-2017