Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...

Katalog

Kontakt

  • SerwiTECH
    Biuro: Wyganowska 14
    03-085 Warszawa
    NIP: PL5361016746
  • E-mail:prosimy o korzystanie z formularza kontaktowego
  • Telefon603 072 918
    (UWAGA: tylko kwestie związane z zakupami w sklepie internetowym)
  • Godziny działania sklepupn-pt 9.00 - 16.00 (obsługa biura)

Waluta

Kurs walut NBP

Ceny w sklepie zostały przeliczone według średniego kursu walut NBP z dnia: 17.10.2017 12:50
1 USD = 3,5964 PLN
1 EUR = 4,2313 PLN
1 GBP = 4,7709 PLN
Podane wartości są podane jedynie w celach informacyjnych, brak zgodności tych danych z cenami wyświetlonymi w sklepie nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek reklamacji.
» Procedura reklamacji

Procedura reklamacji

  1. altAby wysłać sprzęt do naprawy klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego (odpowiednia opcja dostępna jest w Panelu klienta po zalogowaniu na konto z poziomu którego dokonano zamówienia) lub jeżeli klient dokonywał zakupów bez zakładania konta poprzez formularz lub za pośrednictwem poczty e-mail (handel@kryptoteka.pl). Zostanie nadany numer reklamacji, numerem tym należy w sposób widoczny i trwały oznaczyć paczkę. Paczki nie oznaczone tym numerem nie będą przyjmowane.
  2. Numer reklamacji zostanie nadany w ciągu 48h (z pominięciem sobót, niedziel i świąt). Jeżeli sprzedawca zawiadomiony o niezgodności towaru z umową nie ustosunkował się do żądania kupującego określonego w art. 8 ust. 1 (bezpłatna naprawa lub wymiana) w terminie 14 dni uważa się, że uznał je za uzasadnione.
  3. Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu lub opakowanie zastępcze zabezpieczające w co najmniej równoważnym stopniu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną.
  4. Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
  5. Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje, opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji.
  6. Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej: klient wysyła reklamowany sprzęt na swój koszt. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany na koszt firmy SERWITECH.
  7. Jeżeli sprzęt dostarczony okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki, serwis pobierze opłatę za diagnostykę (min. 50 zł/netto/szt.) i koszty odesłania towaru do klienta.
  8. SERWITECH ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji (uznanie lub odmowa naprawy gwarancyjnej) oraz decyzję czy zostanie dokonana naprawa czy wymiana na nowy produkt. Po ustosunkowaniu się do reklamacji SERWITECH ma kolejne 14 dni na dokonanie naprawy gwarancyjnej.

Przejdź do strony głównej
1. Znaki towarowe i graficzne są własnością odpowiednich firm i zostały użyte na tej stronie internetowej wyłącznie w celach informacyjnych.
2. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ewentualne błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
3. Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).
© SerwiTECH 2007-2017